Kedves Vásárlóink! 2018.december 20. és 2019.január 06. között ZÁRVA tartunk! Utolsó postázás december 19.

SZÁLLÍTÁS

 

Szállítási információk

 

 

A  megrendeklés kapcsán, a vevőmegjegyzés rovatban az átvételre, a szállítás idejére és módjára vonatkozó egyéni igényeket is megjelölhet, ezen igényeket  továbbítjuk a Magyar Posta Zrt. felé, de teljesítésükért felelősséget nem vállalunk.

A csomagokat a Magyar Posta szállítja.

A webáruházban megjelenített termékek kizárólag Magyarország területére, házhoz vagy PostaPontra történő szállítással rendelhetőek meg.

PostaPontok listája megtekinthető: PostaPontok

20.000 Ft feletti megrendeléseket, előre utalással történő kiegyenlítés után teljesítünk!

Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani!

A készleten lévő termékeket 1-2 munkanapon belül tudjuk postázni, ha a rendelésben szerepel olyan termék, ami nincs készleten, akkor számolni kell pár napos beszerzési idővel, így a szállítási idő 3-10 munkanap is lehet. A megrendeléseket a beérkezések sorrendjében teljesítjük.

 

1. Előre utalással fizetett csomagszállítás:

 

15.000.-Ft feletti rendelések kiszállítása ingyenes!

 

  HÁZHOZSZÁLLÍTVA vagy POSTAPONTRA 990.-Ft

 

A rendelés feldolgozása után küldött „rendelés összesítő” e-mail tartalmazza:

  • a fizetendő végösszeget, (megrendelt áru ára, vásárlásra adott kedvezmények jóváírása, + a szállítási díj),
  • a szállítás várható idejét és az
  • előreutaláshoz szükséges bankszámlaszámot. 


 Előreutalással fizetett csomagszállítás választása esetén, a csomagot az összeg beérkezése után adjuk fel a megadott címre.

 

2. Utánvételes csomagszállítás:

 

20.000 Ft feletti megrendeléseket, előre utalással történő kiegyenlítés után teljesítünk!

 

 HÁZHOZSZÁLLÍTVA vagy POSTAPONTRA 1390.-Ft

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Rendelésénél célszerű olyan címet megadni, ahol napközben a csomag átvétele megoldható, vagy kérheti a csomag, postapontra  történő szállítását (postahivatalba, Coop üzletbe, Mol kútra). A rendelés leadásánál kiválaszthatja, hogy Önnek melyik PostaPont a legkedvezőbb csomagja átvételére. Ha a házhoz történő kiszállítás időpontjában senki nincs a megadott címen - a futár kétszer kísérli meg a háznál kézbesítést -, a csomag kézbesítő értesítést hagy a postaládában, a csomag másnaptól, 5 munkanapig átvehető a megjelölt postán. A Postapontra kiszállított csomag az érkezéséről kapott értesítést követően 5 munkanapig vehető át.

Feladott csomagja státuszát, a feladást követően e-mailben elküldött csomagszám alapján, a Posta nyomkövető oldalán ellenőrizheti.

A Vevő köteles a Szállító által a megadott címre kiszállított termékeket átvenni. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének előre utalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben a csomag átvétele a megrendelő részéről bármilyen okból meghiúsul, abban az esetben a szállítási ill. visszaszállítási díj kiszámlázásra kerülnek a Megrendelő számlázási címére!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, a csomagoláson, ill. a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A szállítás során keletkezett kárral kapcsolatos reklamációját legkésőbb a kézhezvételtől számított 1 munkanapon belül e-mail címünkre írásban jelezze felénk!

Csomagolási költséget nem számítunk fel!

A szállítási költség 27%-os ÁFA-t tartalmaz.

Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljesítésének meghiúsulása esetén a webáruház üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség nem terheli!

 

A szállításra vonatkozó fent leírtak, és a webáruház fejlécén található „VÁSÁRLÁS” -ra vonatkozó információk az ÁSZF szerves részét képezik, ezért kérjük azt is olvassa el!